2010. május 22., szombat

málnási levele máriának


mária!

nincs igazad.

miért nyúltam a szoknyád alá abban a presszóban, ahelyett, hogy csak a szemem futtattam volna végig a combodon? azért, mert a férjed az, aki a szemét futtatja egy nőn, és azt hiszi, hogy mindig, minden helyzetben megelégedtek ezzel. és nem tudja, hogy néha a démonotok kerekedik felül és nem gyengédségre, visszafogott, tiszteletteljes közeledésre vágytok, hanem állatias leplezetlenségre, macskavinnyogású kéjre. szerinted nem éreztem, hogy szinte felhúzod magad a kezemre, abban a presszóban? szerinted nem éreztem már a villamos végében, mielőtt odaléptem hozzád, az éjszakai vágybűneidet? nem tudtam, hogy nem én kellek neked, málnási, és nem is egy tisztes udvarló, és nem egy kis izgalom, aminek úgyis a reggeli szürkearcú rántottazabálás a vége? neked pont ez kellett, és pont így. és pont olyan megalázó zárójelenettel, ahogy elküldtelek, emlékeztetve arra, hogy a beteg gyereknek indultál gyógyszerért. azt hiszed, nem tudom, hogy ennek a jelenetnek az emléke izgat fel még mindig? fogod? érzed a bűngigászt? a gyerekkel szembeni bűnöd izgat. csak azért írom ezeket, hogy tudd, elfogadd, én csak valami varázstükör általi megvalósulása voltam annak, ami benned működött. így nem várhatsz tőlem semmit. te teremtettél, de csak egyszeri volt az alkalom. ha mégsem, akkor egy utad lehet. otthagyni a férjed, a gyereked, és a legrosszabb énednek élni. a démonodat szolgálni. ezt nem akarod, gondolom, ez a bűn útja.

ne akarj tőlem semmit. én nem létezem. te teremtettél, akkor, mikor kiolvastam belőled a vágyadat. a vágyadat kiélted, egy jó időre el leszel nélküle. nélkülem is. tőlem nem várhatsz semmit. érzelmeim nincsenek nőknek tartogatva. végrehajtom, amit vágynak. közben meg nem érdekeltek. csak a látvány. a saját kéjem. a nő személyisége, érzelmei, tisztességes vágyai, szeretetigénye, és egyéb hülyeségei nincsenek számomra.

felejts el, mária.

ps.: persze, ha megint malackodhatnék vagy, és ezt képes is vagy maradéktalanul bevallani magadnak és nekem, de csakis akkor, hívjál fel!

és küldök egy képet. tavaszi encián. ilyentájt virágzik az alpokban. gondolj enciánra.

málnási


59 megjegyzés:

  1. Mária?
    Maga valami szadeszes botrányista? Nem lehetett volna egy Yvette?

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. tölgy, csak nem úgy érti? ne gondoljon rosszra. ha mária, hát mária. előzménye van, nem valami aktualitása.

    VálaszTörlés
  4. Jajjaj, uramistenem,most moralizálás lesz, és negéd és enciáááán?
    Csak nem rögzült valami a M.I.L.F oldalról a háttérben?
    Insz...
    /most b@sztak le a nevem miatt, juszt se változtatom/

    VálaszTörlés
  5. insz, tényleg van a nevedben valami olyan izé, szóval érted. ha például én nőnek lennék, hát félnék tőled! :)

    VálaszTörlés
  6. Mi a baj az enciánnal? Mindig segít, nagyon hatékony bizonyos kommunikációs nehézségek legyőzésében.

    VálaszTörlés
  7. szegény málnási...,még néhány év, és csak pénzért fogják alátolni az ágytálat, hogy aztán fél napra ottfelejtsék. azt fogja kapni, amit érdemel, mert fingja nincs a nőkről, és a világ legszebb dolgáról. csak a test? málnási, ne röhögtessen, mert cserepes a szám!

    VálaszTörlés
  8. Grift, lehet, hohgy Insz...valóban inszeminátor?
    Elvégre az is egy tisztességes, társadalmilag elismert mesterség. Légy elfogadó! Meglásd, nem fog fájni...:))

    VálaszTörlés
  9. minden asszonyt, akit nem ismertünk marikának/marika néninek szólítottunk. még az is fogadta, akit nem így hívtak. mária teljesen rendben van.

    VálaszTörlés
  10. Szerintem pont az encián ez elárulója Málnásinak... Csak szeretne ő ennyire érzéketlen rideg lenni...

    VálaszTörlés
  11. Málnási olyan sokat magyarázkodik, hogy az az érzésem, egyszerűen csak fűzi a nőt :))

    Egyedi a stílusáról ez a vers jutott eszembe:
    http://www.jomagam.hu/versek/szabo_lorinc__semmiert_egeszen.htm

    VálaszTörlés
  12. rah, el tud képzelni ridegebb dolgot az enciánnál? :)
    g.

    VálaszTörlés
  13. leskelődő, maga meg egy vadromantikus! :))
    g.

    VálaszTörlés
  14. Ez az, megvan!
    mária egy olyasmi MILF, mint Kovalcsikné Bátori Krisztina, ezért málnási hegymászásra buzdítja ezzel az enciánnal.

    VálaszTörlés
  15. lőrinc fasiszta volt! :)
    g.

    VálaszTörlés
  16. És vadromantikus.
    Iszonytató kombináció :o)

    VálaszTörlés
  17. ó, nem! a fasiszták romantikusak.

    g.

    VálaszTörlés
  18. Egyenruha antantszíjjal még működik a nőknél?

    VálaszTörlés
  19. tölgy, én azt hiszem, egy igazi nőt, persze nem egy divatos és átlagos bp.- flaszteregyenjogút, mindig is vonzza az egyenruha, a fegyelem, a férfias kaszt. az antantszíj pedig akár kiváló szexuális játékszer is lehet. éppen ezért az még bejöhet az átlagos és divatos, pesti flaszteregyenjogúaknak is. hordjanak parókát vagy sem :)

    g.

    VálaszTörlés
  20. Az encián buja és gyönyörű, és mézédes az illata... egy cseppet sem rideg, inkább ölelni való. :o)

    VálaszTörlés
  21. Tölgy: bármilyen egyenruha... Lebutítva még az öltöny-nyakkendő is... ;o)))

    VálaszTörlés
  22. Grift,
    ezt a parókás utalást nem is akarom érteni.
    Az egyenruha tényleg nagyon jól működött, de antantszíjjal még nem próbáltam - még olyan izés játékokat sem.

    rah,
    nyakkendő naná hogy! Fallikus szimbólum, nyíl lefelé a férfiasság felé: Ide figyuzzatok!
    Azonban ma már mindenféle ügynökök, molnárcsabák hordanak öltönyt, de nem viselik.

    VálaszTörlés
  23. Hidd el lehet látni a különbséget öltöny és öltöny, illetve öltönyt viselő férfi és öltönybe bújt lúzer között... :lol:

    VálaszTörlés
  24. rah,

    Lehet, hogy csak ilyen egyszerű szempontok vannak a Magyar Gárda és a ballibek velünk szembeni féltékeny haragja mögött?

    VálaszTörlés
  25. Hát erre még nem gondoltam... LOL

    VálaszTörlés
  26. ez a málnási pont úgy magyaráz máriának, mint egy 26 éves tankapujás... mondjuk a nők zabálják az ilyet! :)
    m.

    VálaszTörlés
  27. kedves m /?/ maga sem hallott még tankapujást csajozni, azt elhiheti nekem! :))
    egy tankapujás dumáját ritkán zabálják a nők. hacsak nem átlagosak és divatosak.

    VálaszTörlés
  28. az agyatlan részük imád szenvedni, igénylik a megalázást:)
    én inkább...de ezt nem kötöm az orrotokra...

    VálaszTörlés
  29. tölgy, szerintem próbálja meg azokat az izés játékokat. vagy akár a fátyolkás málnási manővereket! ígérem nem nézünk oda. :)

    VálaszTörlés
  30. tan kapuja buddhista főiskola
    pesti alternatív származású fiatalemberek szórakozóhelye.

    VálaszTörlés
  31. mint igazi (nem divatos és átlagos bp.- flaszteregyenjogú) nő, bízvást állítom: az egyenruha vonzó. az öltöny meg pláne, főleg ha vass cipővel viselik :)

    VálaszTörlés
  32. művésznő, vass cipő? látom máshol is olvas engem! :))

    g.

    VálaszTörlés
  33. Csak kérdem, mi a különbség vass cipő és vas cipő közt?

    BTW, antantszíjam van, és házhoz is megyek.

    VálaszTörlés
  34. kedves grift! hidd el, nem azért írtam 26 éves tankapujást, mert jól hangzott... de ez mindegy is, elég felszínes dumák ezek ahhoz, hogy tessen bizonyos karakterű nőknek :) üdv: m(-x) :)

    VálaszTörlés
  35. Névtelen,
    maga nagyon enigmatikus. Érzésem szerint szándékosan.
    Már dolgozom a megfejtésen.

    VálaszTörlés
  36. tölgy, ne kezdje ezekkel a fém cipőkkel, ha kérhetem! hafeltegyem az elérhetőségeit? hátha beindul ez az antantszíjas üzlete. :)

    mixi, olvassa el az estorili részt, ott milyen dumával vakítja ez a rongy málnási a nőjét! :)

    g.

    VálaszTörlés
  37. tölgy, ne kezdje ezekkel a fém cipőkkel, ha kérhetem! hafeltegyem az elérhetőségeit? hátha beindul ez az antantszíjas üzlete. :)

    mixi, olvassa el az estorili részt, ott milyen dumával vakítja ez a rongy málnási a nőjét! :)

    g.

    VálaszTörlés
  38. grift: így van :)
    de azért ne bízza el magát: egy úrinő tisztában van a vass cipő jelentőségével (tölgy, noha egy antantszíjas úriember, úgy tűnik nem; málnásit pedig biztos nem érdekelné)

    VálaszTörlés
  39. tölgy: :) nem hiszem, hogy túl messzire jutna, nem mintha olyan bonyolult lenne a rendszer, hanem mert a rejtjel olyasvalamire utal, ami kívül esik az Ön által ismert univerzumon, vagyis éppen rám! :) Grift egyébként már megfejtette, fokozatosan adagoltam a segítséget, nem csodálom, hogy az m. betűből nem jött rá, hiszen az lehetett volna mária, mixi vagy maga málnási, bár ez utóbbin azért csodálkoztam volna :)

    grift: még ezzel az egész málnási-történettel jobban meg kell ismerkednem, estorillal fogom folytatni... :)

    m(-x)

    VálaszTörlés
  40. Hen-cidától Bon-cidáig romlottabb, de igazabb írásokat még nem olvastam, mint ezek a málnási bácsi meséi.
    Igazán a szívemből szóló történetek, bár kicsit megrémisztenek időnként.

    Helge

    VálaszTörlés
  41. Nők antantszíjjal?
    Maguknak fogalmuk sincs mekkora hatással bírt ez a jelenség 120-140 felsorakozott kamaszra a saujhelyi műintézetben anno.
    Mint valami családi vállalkozás, a mi hadnagy uraink feleségei szolgáltak a női körletben.
    Egy olajosbőrű fekete és egy magasabb dúshajú veres.
    Hetente legalább kétszár átvonultak látványosan a felsorakozott cipészek szabók és asztalosok előtt, és én olyan áhitatos, döbbent csendet életemben nem hallottam.
    Este vadul nyikorogtak az ágyak, pedig az egyenruhán, s a keblekre feszülő ántántszíjon kívül csak a térd alatt kivillanó lábikra egy tenyérnyi darabja volt hús igazából, mert onnan lejjebb már a fekete csizma következett.
    De az a tenyérnyi hús, az képes volt robbantani az agyakat, működtetni az eltompult fantáziát, s valami üzenetet is hordozott, hogy mégis van külvilág, érdemes reménykedni benne.

    g,
    mostmár maradok inszeminátor, van akit zavar - tudom - nem baj. Legszívesebben egerészölyv lennék, de nem tudok repülni.
    Insz...

    VálaszTörlés
  42. insz, lehet, hogy valakit zavar, engem nem. ez a beni lovagolt rajta :)
    ehh, antantszíjas nők és a vágy. hát ez is megérne egy kiterjesztést a blogodban!

    g.

    VálaszTörlés
  43. helge, miért érzem azt, hogy maga különösen vonzódik a romlottsághoz? szerintem a maga rémületét sem a történetek okozzák, hanem éppen az, hogy tetszik magának a bűn. :))
    g.

    VálaszTörlés
  44. g:)
    Igazad van, sok mindent kihagytam, ezt is, de most pótolom.
    Insz...

    VálaszTörlés
  45. nem is tudok lovagolni, mert én a ló vagyok:)

    VálaszTörlés
  46. Azért a Vass cipő is megérne még néhány gondolatot. Maga Horn Gyula is egy ilyen lépőben próbálta legitimálni magát a 90-es évek közepén.

    VálaszTörlés
  47. Gasper, volt neki ízlése, a pufajkát is lajbinak hívhatta:)esetleg kacagánynak. díszmagyarnak. na, az utóbbi a talált, süllyedt.
    Aktuális vezérlő fejedelmünk is szereti a Vass cipőket, én meg szeretném. szeretném? nem szeretném! mást szeretnék:D

    VálaszTörlés
  48. gasper, orbán meg kitüntette a vasst! :)
    g.

    VálaszTörlés
  49. A kitüntetésről nem tudtam, de arról igen, hogy Orbán nagyjából Hornnal egy időben kezdett a Vass szalonba járni.

    tölgynek pedig itt egy link, hogy mi is az a Vass cipő:

    http://www.vass-cipo.hu/Index.html


    ps. az ürge egyébként nem csak cipész, hanem az egyik legjelentősebb magyarországi kortárs képzőművészeti műgyüjtő.

    VálaszTörlés
  50. Te jó isten, mennyi rejtelem szorulhat egy férficipőbe! "... magas orrú budapest-kaptafa..." Az ész megáll... :o))

    VálaszTörlés
  51. Azt még értem, hogy az antanszíj vonzó a hölgyek számára, főleg ruha nélkül és tankapujás szöveggel, de hogy ehhez még vass cipő is kelljen vennem?!
    Ez már sok a romlottságból.

    VálaszTörlés
  52. Gasper, azért a leánya se érdektelen annak a cipésznek - bár nem ragaszkodott a kaptafához...
    http://www.vasseva.com/movie/
    Bár elég érdekes, hogy csak ezt a pár címet említi, azok is mind egy helyen készültek :-) A reklámoknál szélesebb a skála.

    VálaszTörlés
  53. Mormogi Papa,
    ő a lánya? Valamennyire ismerem őt. Néhány évvel fölöttem diplomázott az egyetemen, ráadásul forgatásokon is találkoztam vele. Kimondottan deorativ jelenség.

    VálaszTörlés
  54. Jó Gasperem, az általad adott link mondja, nem én...

    Amúgy a forgatásoknál a klasszikus vicc érvényesült: mikor az angol, az ír és a skót bulit rendeztek, az angol hozta a beefsteaket, az ír a whiskeyt, a skót a családját...

    Neki a tesókája volt ott. Volt is nagy balhé mert éppen neki találtam mondani (nem tudtam, ki ő), hogy a csaj nem oda való...
    (Mint tudod, volt a családban jelmeztervező, meg dolgoztam is párral - van köztük oszkarizált is - és meg tudom ítélni, ki ért hozzá, és ki nem... Ahogy a romlott húst is felismerem, bár nem vagyok marha... Ja, díszlettervezők esetében dettó, még ha a fater utcanév is máig Szemesen :-)

    VálaszTörlés
  55. tölgy, magának elnézzük ezt a hülye vasscipőt. persze csak akkor, ha beszámol antantszíjas kalandjairól! :)

    g.

    VálaszTörlés