2010. május 15., szombat

málnási szerelmes


belehajolt a hajamba és azt mondta, érzi rajta a tojás alá pirított szalonna szagát. és azt kérdezte, minden reggel rántottát sütsz a férjednek? és azt, hogy ugye legalább tíz éve nem lépett hozzád férfi, sem utcán, sem villamoson? azt is mondta, hogy a villamos végéből érezte a bőröm illatát, és azt, hogy szálljunk le és igyunk egy kávét. mikor a presszóban ültünk, és a térdemet fogta, akkor azt mondta, úgy remeg a combod, mint egy haldokló lónak. és felnyúlt a szoknyám alá.


mária, málnási ágyán fekszik, meg szeretne halni. és közben azon töri a fejét, hogy hogyan fogja felhívni holnap málnásit. vagy még ma délután. megsemmisült. ilyen szégyent még nem érzett. bele lehetne halni. érzi, hogy képes lenne meghalni, de nem tudja megtenni. az előbb még ordított, vonaglott, sikított, haláltusát vívott. robbanásszimfónia néhány hullámba sűrítve. kéjkantáta. soha ilyet. elképzelni sem tudta. málnási gumikesztyűben. mint egy állatorvos a tehénnel. a lába között most is ott a gumikesztyű.


a szobában egy nedves rongyokkal letakart agyagszobor. iszonyú szagot áraszt. csak most érzi meg. felkel. szédeleg. kimegy az előszobába. a fürdőt keresi.


málnási beáll mellé a zuhanyfülkébe, mária megsimogatja. málnási leveszi magáról az asszony kezét. elég volt. öltözzél! azt mondtad, a gyógyszertárba indultál. meg hogy otthon fekszik betegen a gyerek.

menjél!


mária nem száll villamosra, képtelen lenne emberek közé vegyülni, hozzájuk érni. gyalog megy, kezében a recepttel. nem tud sírni sem.




31 megjegyzés:

  1. málnási érzéketlen. érthetetlen, miért gyűjti a trófeákat.
    trófeákat gyűjteni szeretünk.

    VálaszTörlés
  2. málnási egy igazi férfi.
    hihetetlen a szagoknak/illatoknak milyen hatalmuk van. az ember elsődleges képi világa alatt, a mélyre vezetnek.

    VálaszTörlés
  3. Mint minden szobrásznak, feltételezem, hogy nagyon tiszta lehetett málnási keze is.
    Ennek ellenére azért sosem feledkezett meg a gumikesztyű használatáról.
    Szerintem az ilyen férfira mondják a nők, hogy egy figyelmes úriember.
    A gumikesztyű megóvja őket a méhnyakrák kialakulásától.
    Ifjabb koromban én magam is használtam gumikesztyűt, azt a konyhai háztartásban rendszeresített rózsaszínűt szerettem mivel az jó vastag és jól síkosítható volt. A legfontosabb előnye mégis a tartóssága volt, a legvadabb igénybevételnél sem szakad ki sosem.
    Szóval málnási egy úriember volt, mindig is a hölgyek egészségét tartotta szemelőtt.
    Sok nő nem tudja , de azért szenved hüvelyfertőzéstől, mert piszkos kézzel engedik magukat.

    Helge

    VálaszTörlés
  4. helge, maga rosszabb lehet málnásinál is. uramisten remélem nem is jól értettem magát! :)

    VálaszTörlés
  5. helge, nekem azt szokták mondani, olyan finoman nyúlsz hozzám, miután zuhanyoztam, és kezet mostam. körömkefével:)
    továbbá fogat kell mosni, ha helyszínt vált a nyelvünk, nincs mese!

    VálaszTörlés
  6. Helge, az ilyen férfira azt mondják a nők: szégyentelen balfasz.
    Pardon, elnézést kérek.
    :)

    VálaszTörlés
  7. leskelődő, szerintem helge viccelt csak. erre a málnásira senki emberfia nem mondhassa, hogy rendes ember! :)

    és mi a véleménye máriáról, aki a beteg gyereknek megy gyógyszerért, aztán ennek a perverz állatnak az ágyában landol? :)

    VálaszTörlés
  8. Baj van a párájával :)

    De a Mária feletti ítélkezést inkább Magára bízom. Maga ebben is felülmúlhatatlan lesz :)

    VálaszTörlés
  9. Málnási egy dög.
    Gumikesztyűben.
    És úriember, és ínyemc és nem szereti a körvadászatot, de puskával jár...
    Az eléje toppanó vadra rámosolyog és nem kegyelmez...
    Nem is szerelmes, csak...
    Letépett egy útszéli hangaszálat, és akkor mi van?
    És önző, mert egyedül akar zuhanyozni.

    És nem érdekli a hüvelyfertőzés, mert neki nincsen olyan...
    Ahogy a rozsdás kardot sem érdekli a...
    Csata után persze, kedves Helge...

    És persze úriember, mert szobrász...
    (Ezt magam sem értem, csak eszembe jutott)

    Insz...

    VálaszTörlés
  10. Benikuty,
    az nem trófea, hanem egy vudu csirkeláb.

    VálaszTörlés
  11. benikuty tán málnási promiszkuitására gondol, de mindegy is.
    az a csirkeláb egy galamb lába és a belémi székesegyházban fotóztam. érdekesnek tűnt abban a környezetben. templom, szentlélek, galamb, csonkulás, értik. :)


    szolgálati:
    beni, van valami hír arról az olajróL?

    VálaszTörlés
  12. Grift, mindenkiére gondoltam, van akit elért, vagy el fog érni. ez a két lehetőség látszik. a monogámia működésképtelen.

    azt a témát frissítem, annyi minden más volt mostanság erre.

    VálaszTörlés
  13. "...mária megsimogatja. málnási leveszi magáról az asszony kezét. elég volt. öltözzél! azt mondtad, a gyógyszertárba indultál. meg hogy otthon fekszik betegen a gyerek. menjél!"

    málnásiban erős a felelősségtudat, mely a vágyat is legyőzi + szereti a gyerereket.

    melyik asszonynak nem kellene ilyen ember?

    VálaszTörlés
  14. off1:
    Sejtettem hogy galamb lesz, de biztonságira mentem a csirkével.

    off2: Olaj? Milyen olaj? Nehogy már kihagyjanak! :)

    VálaszTörlés
  15. Gasper, dehogy csallak meg olajilag:) nyomozok egy Kaposvár melletti tökmagolajos faszi után, az osztrák vonal igen derék módon drága.
    az meg tényleg egy repülő patkány lába, de ez nem a lényeg. a lényeg máshol, jól eldugva, formás combok közé, ahol Málnási is keresi.
    csak nem találja:) sajnálom őt!

    VálaszTörlés
  16. @Grift!

    Híznak a démonok, ha nem hizlaljuk őket, akkor is.:-( Ha pedig hizlaljuk...

    Mivel ez jutott eszembe a bejegyzésről, hát, engedelmeddel, idelinkelem neked:

    http://magyarido.blog.hu/2009/02/20/szent_ferenc_megszabadul_egy_kisertestol

    ü
    bbjnick

    VálaszTörlés
  17. hát ez a hízás vitathatatlan. csakhogy beszélni beszélhetünk e a gonoszról? vagy az már a gonosz propagandája? vagy mire gondolsz pontosan?

    VálaszTörlés
  18. Én csak a gyereket sajnálom. Pár óráig biztos eltartott ez az intermezzo.
    Én nagyon paráztam ilyen esetekben. Akkor még nem hogy mobil nem volt, de nekünk még vonalas se, évekig kellett várni, hogy bekössék.

    VálaszTörlés
  19. Benikuty,
    köszönöm a bizalmat! :)

    VálaszTörlés
  20. Micsoda mély odaadó szerelem! :o))))

    VálaszTörlés
  21. Beteg gyerek... anya kefél? Hát igen... Azt hiszem meg is kapta hamar, ami járt érte...

    VálaszTörlés
  22. Jéééé! Hát totál egyensúly van az írásban!!

    *ennek most igazán megörültem... :o)))*

    VálaszTörlés
  23. Rah...
    Légyszives!
    Én csak egy aprófa vagyok bizonyos értelemben.
    Hol kell keresnem az egyensúlyt?
    Biztosan ott van csak én nem találom.
    Jól eldugta az író.
    Insz...

    VálaszTörlés
  24. Málnási lelketlen, érzéketlen, gumikesztyűs "kefélőgép", némiképp alázza az asszonyt... Az asszony viszont a beteg gyerek-patika program helyett Málnásival légyottol, ezért pont egy Málnásit érdemelt... A rend helyreállt.

    Bár talán Málnási is kaphatott volna a pofájára, és akkor kerekebb lett volna a dolog... :o)

    Szóval én így értettem...

    VálaszTörlés
  25. na így mán én is értem. olyan izé lett volna rákérdeznem. így meg hízelgett a dolog, bár nem értettem :)))

    gr.

    VálaszTörlés
  26. mekkora bunkós dolog már egy nő combjai közt matatni egy presszóban? ritka egy tuskó ez a Málnási, remélem Grift, semmi közöd hozzá...:)

    VálaszTörlés
  27. fúj, dehogy van közöm. bár semmi kivetnivalót nem találok a közeledés e módjában! :)))

    grift

    VálaszTörlés
  28. Grift, szemmel simogatni hatékonyabb, csak az válogatósabb, mint a kéz. az agyról és a szívről már nem is szólva.

    VálaszTörlés
  29. Benikuty, nem tud elképzelni olyan helyzetet, amikor nem ennyire decens?

    VálaszTörlés
  30. rah, ne nevettessen! még hogy decens:DDD
    de kérlek tegezz, én vagyok nyilván a vinnyebb, de megtisztelnél:)

    VálaszTörlés